CITY LiFE - інформаційний журнал твого міста

 СІТІ ЛАЙФ iнформаційний журнал
CITY LIFE iнформаційний журнал
CITY LIFE Номер 7
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Гороскоп
CITY LIFE ????? 7
???????
MIX
Собестіана
Ян ІІІ Собеський у Львові
"Високий замок" щороку молодщає
"Високий замок" знову у Львові
«Найкращий футболіст» — із Луцька
Костянтин Вознюк - «Найкращий футболіст»
CITY ЗУСТРІЧ
Правильний персонаж Валера
Валерій Бабiч в гостях у CITY LiFE
CITY STYLE
У Луцьку будується другий замок
Новий замок на березі Стиру
CITY TRAVEL
Вино з пахощами півонії
ЗАКАРПАТТЯ...
CITY ART
Фотографічні кути зору
Кути зору у Львові
JAZZ BEZ ПО-ЛЬВІВСЬКИ
Бажаний гість львів’ян
Повноцінний семиліток
Увесь рок-н-рол
???? ??????
FORZA, ШЕВА!
Шева кращий у Європі
ART NEWS
Очищення через відключення зайвих слів
Пурифікація...
Хіпан Василь Гонтарський
Vasya Club
"Кавування" за гороскопом
Гороскоп під каву...
CITY МЮЗИКЛ
Лід рушив, добродії мушкетери!
Наші мюзикли...
ПІВЕНЬ 2005
"Зірковий півень" запрошує до святкового столу
Що півень нам приніс?
ВІД МАГА
Рік голубого Сатурна - рік прозорливості
Гороскоп від мага "Срібної Пряжі"
STORY
Сторінка Кугельмаса
???? ??? CITY
???????:
N7(7) Грудень 2004     ???? ??????: FORZA, ШЕВА!
??? ? ???????
CITY ЗУСТРІЧ
Правильний персонаж Валера
Iгор Любiн, Київ

 — Один з останніх проектів, у якому ви взяли участь, — суперуспішний російський блокбастер «Нічна варта».
 — Пропозиція від студії «Базiлевс» попрацювати над комп’ютерними спецефектами до цього фільму була досить несподіваною. Все почалося як рядова робота, у нас навіть думки не було, що вона може вилитися в такий успіх. Спочатку нам хотіли дати три сцени, потім же, подивившись на перші результати, збільшили їх до семи.
 — І що це були за сцени?
 — Це початкові кадри фільму, сцена на мосту — вона, до речі, була найважчою по виробництву. Також ми приклали руку до кадрів битви на даху, епізодів з воронами і з лійками. Це, звичайно, мала частка усіх тих спецефектів, якими насичений фільм: у роботі над ними брали участь безліч компаній. Дві з них, в тому числі наша, — українські.
 — А як ви особисто оцінюєте цей фільм?
 — Це не те кіно, яке я став би дивитися для душі: дуже вже похмурою вийшла «Нічна варта». Але з професійної точки зору, на технічному рівні усе виконано просто супер — і те, що наші хлопці робили, і те, що зробили інші. Тим більше, що бюджет, за голлівудськими мірками, великим не назвеш.
 — Найвідомішим вашим витвором залишаються «Великі перегони». Як виникла ідея?
 — Уже тоді були російські «Ляльки», так що ідея аналогічного українського політичного телепроекту витала в повітрі. І його придумали навіть не ми, його придумав Вітя Приходько, нинішній директор кіностудії ім. Довженка. Він запропонував свою ідею Роднянському, ми зробили «пілот». Це був проект під конкретного замовника, конкретний телеканал. А для нас це був експеримент. Якщо порівнювати перші й останні серії, то вони зовсім не схожі.
 — Відомо, що ваша студія зробила ще кілька анімаційних проектів, але глядач їх не побачив.
 — Два роки тому ми закінчили мультфільм про Шерлока Холмса — теж дуже специфічний, ми зробили його, щоб спробувати себе в іншому форматі. Спочатку планували, що це буде веселий новорічний водевіль. Але коли справа дійшла до сценарію, у нас вийшов такий собі політичний памфлет. Шерлок Холмс і доктор Ватсон там протистоять професору Морiартi, і там є сюжети про те, як цей злодюга топить «Титанік», підмовляє вбити ерцгерцога в Сараєво, через що починається Перша світова війна, і консультує Гітлера. У фільмі знімали акторів, потім до них приставляли анімаційні голови персонажів. Дуже експериментальний проект. Ми його закінчили, права на нього в «1+1», але в ефір він поки що не пішов.
Є в нашому портфелі і два «пілоти», які ми робили для російського каналу «СТС», за назвою «Життя видатних людей». Це — маленькі 3-5-хвилинні мультфільми, вони планувалися для програми Сашка Цекало, але вона закрилася. Я думаю, до цього проекту ми ще повернемося, свого глядача він обов’язково знайде.
 — І за рахунок чого ж ви існуєте, якщо так багато доводиться робити «у стіл»?
 — Ми створюємо дуже багато дизайну, реклами. Зараз у нас з’явилося ще одне серйозне замовлення: мультфільм «Пригоди Карiка та Валi» за відомою книгою Яна Ларрі. Цей проект студії «Центрнаукфiльм» буде цілком зроблений на нашій студії, це мультфільм для найменших. Ми не намагаємося конкурувати зі «Шреком» чи якимись іншими монстрами — це просто дуже симпатичний, без усілякої агресії, позитивний мультфільм-пригода.
 — А які мультфільми ви самі любите?
 — Найулюбленіший мультик — «Том і Джеррі». Взагалі мультиплікацію я майже всю люблю — і Норштейна, і Черкаського, і Бардіна… На останньому фестивалі «Крок» подивився французький «Тріо з Бельвiля» — один із найкращих мультфільмів, що я бачив у своєму житті!
 — Зараз дуже модне анiме, як ви до нього ставитеся?
 — Як явище я його визнаю: це таке своєрідне бачення світу, в якому ми зараз вимушені жити, світу, перенасиченого інформацією, стиснутого до логотипів, піктограм, брендiв… Аніме можна сприймати чи не сприймати, але це окремий вид мистецтва, який існує за своїми законами, трансформується, розвивається, й одне це — вже добре.
 — Ще один мультфеномен останнього часу — Масяня...
 — Масяню не люблю. Хоча багато моїх співробітників фанатіли від неї. Я побачив один мультфільм — так, жарти веселі, забавні, але бажання дивитися ще не виникло. Це не та культура, в якій я ріс. Після успіху Масяні перша наша думка була — зробити якусь альтернативу їй. Але якось не склалося. Напевно, це просто не наш формат: мінімум анімації і максимум тексту.
 — А чого більше у вашій творчості — емоцій чи інтелекту?
 — Це супер, коли одночасно є і талант, й інтелект. Адже буває, читаєш чиїсь вірші — ну, просто фантастично, а зустрічаєшся з поетом і на п’ятій хвилині розмови розумієш — дурень дурнем. Але він виражається у своєму доробку. І це нормально.
Ми теж виражаємося. Коли починаємо творити, ми перестаємо бути інтелектуалами, стаємо шизофреніками. Жодна нормальна людина не почне олівцем по паперу водити й стверджувати, що слід олівця — це, наприклад, мушкетер.
 — Із чого ж почалася ваша кар’єра професійного шизофреніка?
 — У дитинстві були три професії, що мене вабили: диригент, хірург і мультиплікатор. Дитиною я обожнював мультики, і мене дуже захоплювали передачі, у яких розповідали, як вони робляться. Пам’ятаю, ще в ХАI (Харківському авіаційному інституті), де я вчився на факультеті літакобудування, була невелика кіностудія, і ми намагалися зробити там мультиплікаційну групу. Але тоді з цього нічого не вийшло. Я став займатися прикладним, промисловим дизайном, потім — графічним. Після цього відкрив для себе 3D-анімацію.
 — Зараз в Україні мультиплікація, як і кіно, в занепаді. У вас як у творчої людини не виникає бажання перебратися в Росію або навіть у Голлівуд?
 — А навіщо? Тут я почуваюся добре, тут моя батьківщина, і я можу робити, що хочу. Хто б зрозумів в Америці, скажімо, нашу заставку до футбольного матчу в Туреччині про козаків, у якій ми використали картину Рєпіна? Щоб десь працювати професійно, треба там народитися, просочитися тією ментальністю.
 — Ви з Миколаївської області, потім довго жили в Харкові, але вже понад десять років — у столиці. Яке місто ви вважаєте рідним?
 — Усе-таки — Київ. У Харкові в мене залишилося кілька близьких людей, там живуть батьки дружини. Але коли я потрапив до Києва, то відразу зрозумів, що цьому місту буде зі мною непогано. Воно мене не відштовхує, воно мене приймає. У багатьох інших містах почуваєшся чужим. А в Києві дуже тепла атмосфера.
 — Із яким мультяшним героєм ви могли б порівняти Київ?
 — Важко сказати. Адже вони завжди гротескові: крокодил Гена занадто добрий, Шапокляк — дуже агресивна. А Київ — дуже правильний персонаж. Не можна сказати, що дуже мудрий, але не дурний. Може, йому трохи бракує самоіронії. Скажімо так: Київ — це Валера Бабіч.

?? ???? ?? ????? ?????????? ?? ????? ??? ????? ??? ?????
2007
N(34)Червень
N(33)Травень
N(32)Квітень
N(31)Березень
N(30)Лютий
N(29)Січень
2006
N(28)Грудень
N(27)Листопад
N(26)Вересень
N(25)Серпень
N(24)Липень
N(23)Червень
N(22)Травень
N(21)Квітень
N(20)Березень
N(19)Лютий
N(18)Січень
2005
N(17)Грудень
N(16)Листопад
N(15)Жовтень
N(14)Вересень
N(13)Липень
N(12)Червень
N(11)Травень
N(10)Квітень
N(9)Березень
N(8)Лютий
2004
N(7)Грудень
N(6)Листопад
N(5)Жовтень
N(4)Вересень
N(3)Серпень
N(2)Липень
N(1)Червень


Реклама:


Луцьк, вул Рівненська 76а
+38(0332) 78-49-49

artvist-liberty@yandex.ru
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Контакт Форум Гороскоп
© ТОВ "КРЕАТИВ ПЛЮС".
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали, а також художнє оформлення
належать редакції журналу "CITY LiFE"
Передрук та відтворення інформації допускається лише з письмового дозволу редакції


   
Реклама: