CITY LiFE - інформаційний журнал твого міста

 СІТІ ЛАЙФ iнформаційний журнал
CITY LIFE iнформаційний журнал
CITY LIFE Номер 5
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Гороскоп
CITY LIFE ????? 5
???????
МІКС
Книжковий форум у Львові
Книжковий форум у Львові — це набагато більше, ніж просто ярмарок.
«Берегиня» знову з Луцьком
"Берегиня" повернулася в Луцьк
«CITY LiFE» на «REX»
«Мало бути хорошим парубком — треба, щоб про це знали всі»,
ПОДОРОЖ ІЗ СITY LIFE
Із «CITY LiFE» по Хорватії
«CITY LiFE» побував у Хорватії та знайшов там друзів
???? ??????
За лаштунками форту Буаяр
Гість номера — відомий телеведучий каналу «1+1» Анатолій Борсюк
МАЛЕНЬКА ПОДІЯ
«Меч Луцького замку — 2004»
Турнір лицарів під мурами Луцького замка.
ЛЮДИ ЗВІДСИ
Європеєць, якому не цікава Європа
Сергій Михальчук в гостях у "CITY LiFE"
СІМ`Я
У категоріях святості
Про погляди на сім`ю
СТИЛЬ ЖИТТЯ
Полювання на кумира
Хто не полює, той не п’є шампанське.
КУМИРИ ФУТБОЛУ
Витязь у червоно-чорній «шкурі»
Ексклюзивне інтерв`ю Кахи Каладзе журналу "CITY LiFE"
ПОРАДА
Як правильно читати, не нашкодивши очам, або Парадокси лікаря Корбетта
Ви правильно читаєте?
ЛЕГЕНДИ МОДИ
Пако Рабанн: Гра з «жінкою у скафандрі»
Пако Рабанн про моду і не тільки
МОДА
Тенденції моди осені-2004
Осінь... Мода... Думки...
СВІЙ ПОГЛЯД
Секс-туризм по-жіночому
Туреччина — країна жіночого секс-туризму.
ДРУЗІ МЕНШІ
Котячий аристократизм починається з хазяїв
Кілька порад любителям кішок
???? ??? CITY
???????:
N5(5) Жовтень 2004     ???? ??????: За лаштунками форту Буаяр
??? ? ???????
Легенди моди
Пако Рабанн: Гра з «жінкою у скафандрі»

   Пако — по-іспанськи «ворон». Саме на честь цього мудрого птаха і міфічного заступника його роду придумав собі нове ім’я всесвітньо відомий тепер кутюр’є Франциско Рабанеда-і-Куерве, скоротивши при цьому ще й прізвище, яке важко було вимовляти.
   Пако Рабанн народився 18 лютого 1934 року в баскській частині Іспанії в місті Сан-Себастьян. Коли йому було п’ять років, родина переїхала у Францію.
   У 1952 році Пако Рабанн вступив на архітектурне відділення Національної школи художнього мистецтва. Щоб оплачувати навчання, він робив модні аксесуари, ґудзики для Дому Баленсіага.Поступово він перейшов на інші аксесуари — створював сумочки, прикраси й пояси для Юбера де Живанши, Крістіана Діора, Ів Сен-Лорана.
   На початку 60-х років у мистецтві відбулися великі зміни. Стало модним «оптичне» й «кінетичне» мистецтво. Архітектори, відмовившись від каменю, звернулися до металу, живописці — до неону. Ці революційні зміни в мистецтві надихнули Пако Рабанна на створення власної колекції.Уперше він шокував публіку в 1966 році. Тоді витонченим поціновувачам була представлена колекція «12 платтів, зроблених із сучасних матеріалів, які не можна носити».Немислимі вбрання модельєр збирав, використовуючи звичайні плоскогубці й паяльну лампу. Колюче залізо безжально дряпало ніжні тіла моделей. Але мужні дівчата продовжували танцювати.
   У 1967 році засновує власний Дім моди в Парижі.
   1988 рік — друге народження «експериментальних» образів від Пако Рабанна. Він представляє плаття з незвичайних матеріалів — таких, як голографічні волокна й органічне скло.Потім на основі свого футуристичного стилю створює «носибельний» одяг.

   Нещодавно в Україні гостював знаменитий бразилець Паоло Коельо. Французький модельєр Пако Рабанн, що приїхав слідом за ним, не просто його нагадував — він був на нього дивно схожий. Насамперед зовні: сивий, бородатий, з уважними чорними очима. Плюс багата міміка й красиві професійні жести (до величезного задоволення численних фотографів і операторів). Навіть у їхніх біографіях зустрічаються схожі моменти: наприклад, Коельо захоплювався чорною магією, а Рабанна виховувала бабуся, яку вважали чаклункою. Ще французький модельєр вірить у реінкарнацію і написав кілька філософських книг.
На публіці Пако Рабанн був спокійний і дуже чемний. Як і годиться знаменитості з 45-річним досвідом слави, на питання журналістів відповідав майже афоризмами: точно, красиво й складно. Як і бразилець, він уникав вечірок та модних тусовок.
Після прес-конференції він терпляче роздавав автографи й фотографувався із численними бажаючими, поки хтось із організаторів не сказав рішуче «досить», інакше його б відпустили не скоро.
 — Я працював із багатьма моделями з України, — розповів Рабанн. — Це дуже гарні, приємні дівчата, до того ж скромні й не такі розпещені, як француженки, яким то плаття не подобається, то зачіска не підходить. 
Провівши два дні в Києві, Пако в особистих справах поїхав на кілька днів до Тернополя.

Пако Рабанн про речі, явища й людей

Про краватки
 — Терпіти не можу ці клаптики тканини на шиї, прототипом яких були обривки мотузки. Краватка — найбільш непотрібна річ чоловічого гардероба, що залишилася від рабовласницької епохи й чомусь прижилася сьогодні. Краваток не носив ніколи в житті.

Про запахи
 — Головне в жіночих ароматах — це ніжність і легкість. Запах парфумів повинен відчуватися, тільки якщо наблизитися до жінки на 40 сантиметрів — це витончений автограф, що доповнює жіночий образ. І ніякого дурманного шлейфа. Пам’ятаю, коли я одного разу вечеряв в одному крихітному й дуже дорогому паризькому ресторані, до зали увійшла американка з густим ароматом парфумів від Діора. Через півгодини всі відвідувачі просто розбіглися.

Про Київ
 — Я не японський турист, щоб відвідувати всі визначні пам’ятки. Я завжди відчуваю місця, у яких буваю, сприймаю їх через вулиці, будинки, погляди перехожих. Дивився на людей і будинки з вікна автомобіля й готелю, атмосфера міста здалася дуже затишною.

 Про жіночі форми
 — Модельєрів часто звинувачують у тому, що вони створюють одяг для худих і високих «вішалок», але насправді вони просто нічого не можуть із цим зробити. Мені більше подобаються округлі жіночні форми — але це вже особисте. А ринок зараз вимагає худорлявих — редактори модних журналів хочуть бачити на подіумі таких жінок. Існують певні розміри одягу для показів, що відповідають жорстким рамкам параметрів модельних фігур. Це тому, що найчастіше моделі приміряють уже готові плаття всього за день до показу.

Французькі плаття під музику «Ти ж мене підманула»

   На показі Київський оперний театр був наповнений екстравагантно одягненою публікою. Конкурс на найкраще вбрання можна було проводити уже в холі: панянок в яскравому одязі було більш ніж досить. У ложах преси — повний аншлаг і «ліс» фотокамер, кілька VIP-лож пустувало, допоки в них не проникали всюдисущі журналісти, втім, їх періодично виганяли з привілейованих місць пильні охоронці.
   Кожен із десяти дизайнерів-учасників конкурсу показав десять убрань. Переможницею стала Діана Дорожкіна з колекцією одягу «Сонечко». Вона й одержала ключі від «Рено» з рук Пако Рабанна.
   Наступного дня народу прийшло ще більше. Пустуючи лож не було. Серед публіки були помічені російський історик моди Олександр Васильєв у шарфі й норковому береті, Наталія Могилевська, EL Кравчук, плавчиха Яна Клочкова, а також постійна гостя модних дефіле дружина мера Людмила Омельченко в чорному костюмі й дуже елегантному капелюшку.
   Ретроколекцію Рабанна показували в самому кінці — під українську народну пісню «Ти ж мене підманула». Від такого своєрідного поєднання музики й видовища глядачі просто завмерли. Лускатий метал, із якого зроблені плаття, здалеку здавався розкішною й блискучою, але все-таки тканиною.
   Пако Рабанн хотів показати свою колекцію під українську музику й попросив прослухати кілька відомих українських мелодій. Серед запропонованих композицій («ВВ», «Океану Ельзи» і народних пісень) вибрав саме цю. Причому змістом пісні навіть не цікавився.

Особлива думка
Олександр Васильєв, історик моди:

 — От і доїхав Пако Рабанн до України. Він, безумовно, класик світової моди, який уже, на жаль, давно відбувся. Зараз він продає косметику й парфуми, але це вже не важливо, адже ми любимо його за минуле, в якому Пако був геніальним модельєром і дуже талановитим дизайнером.
   Зараз його покази в Парижі не користуються особливою популярністю, тому що в цьому місті не можна бути модним 40 років поспіль. Париж любить новинки. А його мода належить до космічної епохи 60-х: метал, пластик — це все гра з образом «жінки в скафандрі». До речі, його найвідоміші плаття з ретроколекції зроблені з вилок і ложок. До Києва їх не привезли.

?? ???? ?? ????? ?????????? ?? ????? ??? ????? ??? ?????
2007
N(34)Червень
N(33)Травень
N(32)Квітень
N(31)Березень
N(30)Лютий
N(29)Січень
2006
N(28)Грудень
N(27)Листопад
N(26)Вересень
N(25)Серпень
N(24)Липень
N(23)Червень
N(22)Травень
N(21)Квітень
N(20)Березень
N(19)Лютий
N(18)Січень
2005
N(17)Грудень
N(16)Листопад
N(15)Жовтень
N(14)Вересень
N(13)Липень
N(12)Червень
N(11)Травень
N(10)Квітень
N(9)Березень
N(8)Лютий
2004
N(7)Грудень
N(6)Листопад
N(5)Жовтень
N(4)Вересень
N(3)Серпень
N(2)Липень
N(1)Червень


Реклама:


Луцьк, вул Рівненська 76а
+38(0332) 78-49-49

artvist-liberty@yandex.ru
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Контакт Форум Гороскоп
© ТОВ "КРЕАТИВ ПЛЮС".
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали, а також художнє оформлення
належать редакції журналу "CITY LiFE"
Передрук та відтворення інформації допускається лише з письмового дозволу редакції


   
Реклама: