CITY LiFE - інформаційний журнал твого міста

 СІТІ ЛАЙФ iнформаційний журнал
CITY LIFE iнформаційний журнал
CITY LIFE Номер 4
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Гороскоп
CITY LIFE ????? 4
???????
МІКС
Боулінг-клуб «Десята кегля»: ЯКЩО НЕ ВМІЄШ — НАВЧИМО
Дивосвіт картин Валентини Михальської
У сузір’ї волинських митців — нова зірочка
СВЯТО
Луцьк
День Незалежгості у Луцьку
У футбол зіграли справжні чоловіки
П`ятий розіграш Кубка А.Тимощука
Свято для молоді в «Іншому вимірі»
Луцьк знову у «Іншому вимірі».
Рівне
День Незалежгості у Рівному
Львів
День Незалежгості у Львові
Харків
День Незалежгості у Харкові
ПОДІЯ
Вступ до Харківництва. 350-річчю Харкова присвячується...
Харків святкує ювілей
СПАДЩИНА
Ітілійці на Волині: далі буде
Сергій Бортников в гостях у «City Life».
ЕКСКЛЮЗИВ
Робін Гуд з України
Не має значення, якого розміру кішка. Головне — щоб вона ловила мишей.
???? ??????
Подорож пивляндією: зупинка - Луцьк
...пивними морями й океанами дрейфує таємничий корабель...
Про пиво і не тільки...
Пиво завжди живіше усіх...
Повний пивний бак
Байкери. Хто вони?
ГІСТЬ НОМЕРА
Публічно непублічний
Ексклюзивне інтерв`ю Юрія Макарова для «City Life».
ІСТОРІЯ
Homo leopolensis ecce
«О, то старий батяр!»
ПЕРСОНА
Сильні жінки були б не потрібні, аби справи управління знаходилися в руках талановитих чоловіків...
Сильна жінка у «City Life»
???? ??? CITY
???????:
N4(4) Вересень 2004     ???? ??????: Повний пивний бак
??? ? ???????
???? ??????
Повний пивний бак
Іда Ворс, Київ

   «Они восседают на своих монстрах-конях с огнедышащим анусом, отрывая с мясом крышки пивных банок и успевая пощупать за ляжку твою дочь… Ох, уж эти добродетельные, праведные парни — они обожают переворачивать все с ног на голову».
Хантер Томпсон, «Ангелы Ада»

   За загальними суспільними висновками, байкери — народ дивний і дикий. Вони не вписуються у рамки прийнятних для більшості відносин і існують паралельно, зрідка вторгаючись на наші дороги й у наші відчуття карколомною зграєю-фантомом та втішаючись викликаним сталим ефектом серед отетерілої публіки, а тоді знову щезають у напрямку свого Дао. Понти для приїжджих, ясна річ, але без такого яскраво-вибухового підтвердження твого, декларовано інакшого, існування важко зберегти емоційну рівновагу і сказати собі: «Я таки є, і ті лохи переконалися в цьому. Вау!» Бо, врешті-решт, самодостатньою свідомо-ізольованою заглибленою у власний пупок може бути лише окрема затята особистість, група ж осіб, яка позиціонує свої дії як певний рух, яка створила окрему субкультуру, має знати й відчувати антитезовий простір, бо не буває руху без умовної статики, а субкультури без регламентованої культури загалу. Байкерська ж субкультура, існуючий в її межах жорсткий кодекс — це явне й однозначне протистояння розрідженому унісексовому сучасному суспільству, орієнтованому на пріоритет високого матеріально-суспільного статусу і зміною полюсів у статево-рольових відносинах. Байк-доктрина ж є доктриною абсолютного самця, «хам, мужик і наволоч» в одному флаконі, декларація справжніх і незмінних підкреслено чоловічих цінностей та засобів самоствердження відносно цього психофізіологічного комплексу. Тобто байкери є такими собі останніми мандрівними лицарями, героями дівочих мрій, справжніми хлопами, вільними стрілками, адептами свободи і продовжувачами справи своїх попередників, імена та діяння яких закарбовані у міфах, легендах та поліцейських протоколах. Себто все однозначно, особливо з точки зору канонічного патріархату: є загальна маса чоловіків-годувальників, а є т. зв. «один відсоток» осіб, що стоять окремо й є просто вже символом чоловічого начала як такого. Не будемо торкатися фрейдівських штучок щодо мотоцикла як субституту, продовження чоловічого єства, лютої двоколісної моці між ногами чи іманентної свободи особистості, просто (ніби насправді в чоловіків щось може бути складно) перерахуємо вульгарні, з позиції розбещеного обивателя-інтелектуала, байкерські цінності: свобода, незалежність від загальних шаблонів, дорога, сила, єдність, байк (знакова іграшка), неоковирний стриптиз, смачне злигання і пиво. Ось на пиві й зупинимося.

   «Баргер устраивал сбор банок с пивом, чтобы организовать своеобразный «пивной банк». Он стоял в центре большой поляны и требовал, чтобы к его ногам несли дары в виде заветной полной тары».
Хантер Томпсон, «Ангелы Ада»

   Якщо байкери не в дорозі, то, зрозуміло, що вони полюбляють влаштовувати колективну вечірку, такий шарварок із бабами, ігрищами і випивкою. Горілки та вина вони, в принципі, й не п’ють, а ось пиво вважається культовим напоєм. Звісно, все це неподобство влаштовується у складку, хлопи скидають у кого що є й на всю грошву закуповують омріяний символ веселощів та підживлення чоловічих інстинктів. Принесення жертв голодним байкерським духам та втішання власного ненаситного черева здебільшого відбувається десь у кущах неосяжної батьківщини, і цим наші аж ніяк не відрізняються від закордонних братів по руху. В момент апогею пивної вакханалії у ці кущі чужим та слабодухим краще не потикатися, видовище виверження пивної піни та первісної енергії і неконтрольованих інстинктивних фізіологічних виявів може призвести до культурного шоку й натовченої мармизи. Хоча, в принципі, наші байкери доволі миролюбні, тим більше порівняно з хрестоматійними родоначальниками руху, і пивом вас можуть пригостити, особливо якщо ви зацікавлена і не страхолюдна кобіта. Безумовно, пиятики трапляться не тільки на лоні природи, у кожного байкерського осередку є улюблена кнайпа, де можна добре відтягнутися по пиві, побазікати, обмінятись інформацією та зайнятися техпитаннями щодо своїх моциків. Ну, і людям себе показати, бо ж коли біля генделека стоїть не менше десятка-двох карколомних тачок, безтурботних пересічних громадян тягне до них, наче там медом намазано. А хлопи за гальбою пива переповняються втіхою із робленою байдужістю. Контакт із паралельною реальністю вдався. Оцінити пряне дозвілля київських байкерів можна, наприклад, у кнайпі на Контрактовій площі чи у придорожній пивничці на виїзді на Дніпропетровську трасу. Безперечно, що звичні до всього «володарі шинквасу» приїзд такої тусовки належно оцінюють, бо ж вся ця навала жлуктить «рідкий хліб» довго, зі смаком і виходить, врешті-решт, на нічогенький літраж, а це, розумієте, є закладу гешефт.

   «Настоящим камнем преткновения была, естественно, ситуация с пивом. Сами Ангелы всегда гордились собой, вернее тем вкладом, который они неизбежно вносили в процветание любой посещаемой ими общины. Несмотря на внушаемый ими ужас, в кассах местных кабаков оседало немало «ангельских» долларов. Вот почему они никак не могли сообразить, откуда берутся люди, отказывающие им без всякого предупреждения в удовольствии попить пивка. Такое неуважение могло побудить их выгрести весь город подчистую».
Хантер Томпсон, «Ангелы Ада»

   Звісно, на всіх байкерських з’їздах та шоу, на які торохтять хлопці з усіх усюд, найліпшим засобом зміцнити внутрішньовидові зв’язки і відчути метафізичну єдність зі зграєю — це роздавити каністру-другу пива з «корешами». Пиво є наріжним каменем інтимного спілкування та цементом, який скріпляє байк-тусовку не лише зсередини, а й на деякий час об’єднує зі співчуваючою публікою, що прийшла подивитися на справжні чоловічі ігрища на моріжку. Пиво ж полюбляє й звичайний народ, а пристрасть до певного напою — це одночасно й певна позиція всередині соціуму. Тому спонсорами на подібних екстремістських заходах зазвичай є пивні марки, вони охоче підтримують любов до свого продукту в масах і мають оригінальну, навіть карколомну рекламу плюс доводять до свідомості тих, хто ще не визначився, що пиво — напій крутих чоловіків. А хто ж зі шмаркливих непевних жевжиків на таке не купиться, кому ж не бажається стати схожим на страхітливе й мужнє убоїще верхи на фантастичній залізяці і якого дівки люблять навіть тоді, коли він місяць не був у лазні? А щодо пивних уподобань байкерів, то аби було пиво. Звісно, хтось любить світле, хтось стаут, львівські мотобатяри п’ють львівське, на півдні — одеське, київські — київське, або... яке трапилося. Зрештою, яка різниця й, головне, яка розумна тому альтернатива? Для байкерів альтернативи немає: пиво — і край. Пиво вигадали для того, щоб його пити і радіти життю, де завгодно, а байкери додають у неповторний смак перевірений часом присмак свободи і бензину.

«В соответствии со своей этикой гипертрофированной чрезмерности и злоупотреблений, Ангелы бухают с таким остервенением, что приходится порой задумываться — а люди ли это вообще? Как настоящие выпивохи, они предпочитают устраивать шумные кутежи».
Хантер Томпсон, «Ангелы Ада»

?? ???? ?? ????? ?????????? ?? ????? ??? ????? ??? ?????
  Подорож пивляндією: зупинка - Луцьк
  Про пиво і не тільки...
2007
N(34)Червень
N(33)Травень
N(32)Квітень
N(31)Березень
N(30)Лютий
N(29)Січень
2006
N(28)Грудень
N(27)Листопад
N(26)Вересень
N(25)Серпень
N(24)Липень
N(23)Червень
N(22)Травень
N(21)Квітень
N(20)Березень
N(19)Лютий
N(18)Січень
2005
N(17)Грудень
N(16)Листопад
N(15)Жовтень
N(14)Вересень
N(13)Липень
N(12)Червень
N(11)Травень
N(10)Квітень
N(9)Березень
N(8)Лютий
2004
N(7)Грудень
N(6)Листопад
N(5)Жовтень
N(4)Вересень
N(3)Серпень
N(2)Липень
N(1)Червень


Реклама:


Луцьк, вул Рівненська 76а
+38(0332) 78-49-49

artvist-liberty@yandex.ru
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Контакт Форум Гороскоп
© ТОВ "КРЕАТИВ ПЛЮС".
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали, а також художнє оформлення
належать редакції журналу "CITY LiFE"
Передрук та відтворення інформації допускається лише з письмового дозволу редакції


   
Реклама: