CITY LiFE - інформаційний журнал твого міста

 СІТІ ЛАЙФ iнформаційний журнал
CITY LIFE iнформаційний журнал
CITY LIFE Номер 20
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Гороскоп
CITY LIFE ????? 20
???????
???? ??????
Яке райське життя, коли маєш таку дружбу!
ДВА ЖИТТЯ АНЖЕЛІКИ
Два життя Анжеліки Рудницької
CITY PEOPLE
Художник Никифор
CITY SOCIETY
Як зразок, як мрія
Японці на Прикарпатті
Люди-катастрофи
CITY HISTORY
У Луцьку було більше аптек, ніж у Москві
Скелі Урича
CITY FAMILY
Таїсія Литвиненко:«Кожна жінка сама робить собі чоловіка»
CITY FAMILY
У Вас стрес?!
Лікар номер «1»
CITY FAMILY
«Ноєв ковчег»
Пробіг... увесь світ
CITY MIX
Руслана цілувала й обіймала
«Зимові візерунки» з вихилясами
Королів «побила»... королева
«Цибульне» дітище «гвинтів»
CITY ART
Дарія Зав’ялова:Костюм - «це код образу»
Чорна перлина
CITY ART
Рука, якою водить Господь
CITY LIBRARY
Олександр Вільчинський:«Моя «Віагра» з Варшави»
???? ??? CITY
???????:
N3(20) Березень 2006     ???? ??????: CITY HOLIDAY
??? ? ???????
CITY ART
Чорна перлина

Однак цінність події не стільки в нагородах і визнанні автора, скільки в перемозі ідеї та філософії роботи — повернення жінці глибинних природних джерел її краси. Бо ж давно відомо: стиль одягу відбиває внутрішній світ людини. Очевидна й зворотна дія, коли вбрання — зобов‘язує. Про ці складні взаємозв’язки Ірина, здається, знає все й охоче ділиться своїми спостереженнями. Зрештою, про що розмовляти жінкам на порозі весни, як не про красу і не про світ моди? Ця бесіда тим більше цікава, що моя візаві — не звичайний модельєр, а дизайнер, митець і філософ водночас.
Стартувавши в 1999 році з невеликої творчої лабораторії, сьогодні вона — власниця торгової марки «СІХ», представленої двома студіями і двома фірмовими бутиками — в Івано-Франківську та Києві.

— Йдеться про дизайнерів, які в модному середовищі називаються «тусовочними», колекції яких — це здебільшого набір різнорідних суконь, що розходяться в більшому чи меншому колі замовників. Робота з оздобленнями, що часто суперечать одні одним, нацяцьковування, перевантаженість деталями (за принципом: чим більше — тим «крутіший» автор), на мою думку, часто підміняють справжній дизайн. Мій же стиль виробився в ринковій конкуренції, у якій «СІХ» завжди реально існував і виживав — це професійність, темп та якість. Принциповими вважаю дослідження й розробки в крої, власні технології, без чого неможливе народження грамотної, якісної та конкурентної колекції, створення неповторного та впізнаваного стилю одягу. Не забуваємо також про рівень пошиття категорії «прет-а-порте де люкс», ручну роботу, розробку ліній трикотажу, сумок та аксесуарів.
Над колекцією починаю працювати за рік до сезону. На основі досліджень Міжнародної асоціації колористів (Лондон) вибираю кольори та тканини на два роки вперед, розробляю ідею-образ майбутньої «модниці» в кількох десятках варіантів, добираю тканини — й починається «кухня»: конструювання, відшивання взірців, робота з лекалами, зміни до них, робота з моделями і т.д. Отже, дизайнер — це не «дрес-мейд», а той, хто продає свої ідеї і може реалізовувати речі в магазинах. У цьому напрямку ми й рухаємося.

— Очевидно, це не найлегший шлях, тож дилетанту його не здолати. Що стало підвалинами вашої фаховості?
— На щастя, я не здобувала освіту в українських дизайнерських вузах — інакше набралась би стількох стереотипів, що, напевно, була б серед тих, чиї роботи не подобаються. І в цьому не було би моєї провини — людину формує система. Але щоб працювати, як нині, йшла своїм шляхом: шукала старих майстрів, які свого часу були знаменитими і вчились у Відні, в Польщі, студіювала спеціальну літературу, запозичувала досвід відомих світових фірм і кутюр’є. Вчуся й зараз. І з радістю бачу, як ми щоденною серйозною роботою змінюємо ментальність української моди, що переходить на якісно новий рівень: від «тусовки» або шоу до концептуального дизайну й завершених професійних колекцій.

— Мабуть, важливим кроком у цьому напрямку стала ваша велика «олімпійська перемога» — успіх «Геометрії краси». Як ви прийшли до цієї вершини?
— Відколи ТМ «СІХ» почала з’являтися на конкурсах і я побачила сукні, які тут виставляють, у мене склалося враження, що потрапила на карнавал у Ріо-де-Жанейро, а подекуди — й на шоу трансвеститів. У світі існують різні школи та напрямки дизайну, але їхні принципи єдині — високий професійний рівень. Не робота з декором, а проектування, цілісність образу й ідея є запорукою успіху.
«Геометрія краси» — перша сукня в Україні, яка перемогла без жодного блиску, стразів Сваровскі, пір’я, квітів... Власне, це і є приклад грамотної роботи, де використано і геометрію людського тіла, й побудову конструкцій, і властивості тканини, що підкреслюють ідею…
Ми також ставили перед собою завдання — спонукати українське дизайнерське середовище до нормальної практики світового дизайну, цінність якого визначають новизна проектів та їх втілення.

— Про це пише багато критиків. Словник модних термінів навіть поповнився таким поняттям, як «порношик». Чим, на вашу думку, це зумовлено?
— Насамперед тим, що у нас тривалий час поняття моди не існувало взагалі, тому втрачено традиції доброго смаку, гармонії і відчуття міри. Додайте до цього непереборне бажання бути подібними до Москви, яка чомусь стала для вітчизняних модельєрів орієнтиром. Навіть на «Кришталевому силуеті» донедавна не було широкого іноземного суддівства — тільки російське. Уявіть: проходить український конкурс, і виявляється, що в цілій країні немає дизайнерів такого рівня, щоб могли його судити, — постійно запрошують росіян. А голова журі минулорічного «Силуету», французький «король кашеміру» Люсьєн Пелла-Фіне (бутик якого входить у п’ятірку найкращих у Парижі), зізнався, що попервах, споглядаючи творіння українських конкурсантів, не міг збагнути, що це таке. Аж коли подивився, як одягнуті люди в залі, зрозумів...

— Невже публіка потребує кітчу?
— Річ у тім, що мода є відображенням суспільства. Дослідження показують, що жінок у нас зараз набагато більше, ніж чоловіків. Жінка в Європі й Америці захищена державою — вона не потребує багатого чоловіка заради виживання. В нашому ж суспільстві молоді дівчата здебільшого прагнуть «вирвати» для себе кращу партію — більше грошей, більше фінансових можливостей. Для цього треба вирізнятися серед своїх ровесниць. Чим? Агресивною красою, на яку «клює» дужа стать: модний сексуальний образ — довгі ноги, короткі спідниці, високі підбори, відкриті груди, яскравий макіяж і одяг, біле волосся. Зрозуміло, поруч із блондинкою на вашу природність уваги не звернуть. Отже, така мода має соціальне підґрунтя.

— Наскільки знаю, ви від самого початку послідовно дотримуєтеся цього постулату у своїй роботі. Це стосується і всієї команди «СІХ», зокрема, манекенниць. Ви самі їх вибираєте, вчите. Чому?
— Бо маємо проблеми з київськими моделями. Я пересвідчилась: якщо в буденному житті це нормальні дівчата, то щойно вони стають на подіум — починають грати не властиву їм роль супермоделі, чужої жінки, фальшивої маріонетки, яка боїться показати свій внутрішній світ. Якщо їй сказати: «Будь сама собою» — вона не зможе, бо забула, якою є насправді. А у нас кожна дівчина — особистість. Про це найкраще свідчить те, що з усіх фотографій, які пропонуємо для італійських видань, 95% вибирають з нашими моделями. Важлива вимога — багатий внутрішній світ. Саме тому в «Геометрії краси», презентованій Наталією Майсак, яка пройшла тривалий шлях психологічної підготовки і практичної роботи в нашій фірмі, вишуканий еротизм переміг сексуальну вульгарність.

— До речі, таке протиставлення загальній тенденції для «СІХ» — не новина. Окрім «Геометрії краси», вашою візиткою можна вважати ще одну сукню — «Катерина — українська Венера». Що привело вас до такого творчого осмислення шевченківського образу?
— До цього мене знову ж таки спонукали конкурси, на яких тривалий час спостерігала прояви комплексу меншовартості в українській тематиці, що показувалася міщанською та примітивною. Чому деінде жінка сприймається нормально, а у нас на 95% це стереотип селянки — провінційної, відсталої. Не такою я побачила Катерину, змальовану на полотні Шевченком. У неї аристократичні риси обличчя, витончені пальці. Це жінка з інтелектом і духовністю, яка хоч і схилила голову, але внутрішньо не здалася.
Тож на противагу українському порношику й народилася сукня «Катерина — українська Венера». Коли ми представили її на одному з конкурсів «Кришталевий силует», пам’ятаю, члена журі з Росії від цієї назви аж перекосило: як це українська Катерина може претендувати на статус богині краси?! Наша робота не отримала жодної нагороди, але не пройшла непоміченою — її надрукували всі журнали, а зараз попросив дозволу на публікацію й «BOOK moda haute couture».
Це зайвий раз довело правильність творчої ідеології Ірини Харченко: «Щоби вийти на передові позиції в будь-якій сфері діяльності, треба спочатку грамотно пройти певний професійний шлях, бути непересічною особистістю, аби народити ідеї і мати можливість їх втілити». Реалізації останнього пункту не завжди сприяють обставини, але Ірина знову й знову переконує свою команду: «Ніхто нікому у світі не стелить гладенької доріжки. Всі люди долають перешкоди, і це нормально. А маючи дві руки і дві ноги, ви здатні перемагати. Головне — усвідомити себе сильними». Такими ж бачить і своїх клієнток. На запитання, для якої саме категорії покупців працює, впевнено відповідає: «Для особистостей з почуттям власної гідності». Либонь, тому, що добре пам’ятає настанову метра моди Ів Сен-Лорана: «Найважливіше в одязі — жінка, яка його носить».

?? ???? ?? ????? ?????????? ?? ????? ??? ????? ??? ?????
  Дарія Зав’ялова:Костюм - «це код образу»
2007
N(34)Червень
N(33)Травень
N(32)Квітень
N(31)Березень
N(30)Лютий
N(29)Січень
2006
N(28)Грудень
N(27)Листопад
N(26)Вересень
N(25)Серпень
N(24)Липень
N(23)Червень
N(22)Травень
N(21)Квітень
N(20)Березень
N(19)Лютий
N(18)Січень
2005
N(17)Грудень
N(16)Листопад
N(15)Жовтень
N(14)Вересень
N(13)Липень
N(12)Червень
N(11)Травень
N(10)Квітень
N(9)Березень
N(8)Лютий
2004
N(7)Грудень
N(6)Листопад
N(5)Жовтень
N(4)Вересень
N(3)Серпень
N(2)Липень
N(1)Червень


Реклама:


Луцьк, вул Рівненська 76а
+38(0332) 78-49-49

artvist-liberty@yandex.ru
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Контакт Форум Гороскоп
© ТОВ "КРЕАТИВ ПЛЮС".
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали, а також художнє оформлення
належать редакції журналу "CITY LiFE"
Передрук та відтворення інформації допускається лише з письмового дозволу редакції


   
Реклама: