CITY LiFE - інформаційний журнал твого міста

 СІТІ ЛАЙФ iнформаційний журнал
CITY LIFE iнформаційний журнал
CITY LIFE Номер 12
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Гороскоп
CITY LIFE ????? 12
???????
???? ??????
ЄВРОБАЧЕННЯ-2005: Повернення до себе
Eurovision 2005
MIX
Весна зіркового десанту
Івано-Франківську 334
І Петро І за компанію
Виставка «Міфи та легенди минулого і сучасного» у Рівному
Гравюра народна і стара
Виставка гравюри у Львові
«Ікона Великої України»
Виставка східноукраїнської ікони
Акули «позували» Бусленку
Акули-фотомоделі у Жухаї
CITY FASHION
Оксана Караванська: «Не здаюся… Парижу»
Я дуже люблю усіх своїх клієнтів...
CITY ГУРТ
Меню
Дарма я наївся цибулі..!
CITY DRIVE
Романтика «Західного вітру»
«Західний вітер» у Львові
CITY STAR
Людмила Добровольська:«Мої емоції — за кадром…»
Завжди робила тільки те, що мені в кайф...
CITY ПОГЛЯД
РОКСОЛОНА: Міф чи гордість
Кожен міф є однією з версій правди.
CITY BIRTHDAY
Львів танцював віденський вальс
Як місто кам’яних левів святкувало свої 749-ті уродини
CITY FAMILY
Троє: тато, мама і…
Повертайтеся, пелюшки...
ПЕРСОНА
Людина — невидимка
Футбол, як мені здається, — досить інтелектуальна гра.
CITY TEENS
Брейк-данс — це «прикольні фішки»
???? ??? CITY
???????:
N5(12) Червень 2005     ???? ??????: Eurovision
??? ? ???????
CITY FASHION
Оксана Караванська: «Не здаюся… Парижу»

- Оксано, легенда італійської моди Джорджіо Армані, щоб вразити Париж, чекав аж до власного 70-ліття. Скільки, на ваш погляд, потрібно чекати українським дизайнерам, щоб покорити європейську столицю моди?

— Є те, що називається доцільністю тієї чи іншої ситуації. Мистецьки покорити можна, однак ідеться не стільки про мистецтво, скільки про бізнес. Поясню на власному прикладі. Коли я вперше приїхала до Парижа з касетою, де був запис мого львівського показу, і продемонструвала її людям із комітету, який вирішує, чи вартий модельєр взяти участь у паризьких тижнях прет-а-порте, то в них щодо моїх творчих пропозицій жодних застережень не виникло. Особисто для мене усе вперлося в те, що показ у Парижі коштує величезних грошей. Необхідні 200 тисяч євро — це тільки стартова цифра для паризького показу. А якщо хочеш, щоб усе виглядало на рівні, то треба розраховувати на бюджет не менш як півмільйона. І я спитала себе: а для чого я це роблю? Для «понтів», нібито мала показ у Парижі й усі були від мене в захваті? Адже завжди після показу наступним кроком є потреба усе продати, аби повернути затрачені гроші. Щодо Парижа, то аби ці гроші повернути, потрібно мати там розкручену власну торгову марку. А для цього потрібні такі кошти, порівняно з якими затрачені на показ видаються просто смішними. Крім того, аби там розкручуватися, у Парижі потрібно жити, а це не входить у мої плани. Тобто для себе я цю ідею відкинула назавжди. Інша справа, коли знайдуться бізнесмени, які захочуть у цю розкрутку вкласти гроші, — зі свого боку творчо викладуся максимально.

— Відомий історик моди Олександр Васильєв в одному зі своїх інтерв’ю ствердив, що молоді російські дизайнери ніколи не стануть великими кутюр’є — і вік у них не той, й освіта інша, себто вони призначені бути лиш непоганими хористами. Його слова можна застосувати до контексту України?

— Категорично ні. Я дуже поважаю Васильєва, який як історик моди є унікальним. Але що стосується України, то маємо дуже багато сильних дизайнерів із художньою освітою кожен, із величезним творчим потенціалом. Не те, щоб самі себе хвалили, але усі європейці, які бувають на наших показах, стверджують, що майже все в Європі можна сміливо показувати. Скажімо, англійський дизайнер, який зараз співпрацює із «Сенсусом», а ще возить українських дизайнерів на лондонські тижні моди, сказав мені про цьогорічну мою зимову колекцію, що якби я зробила її на тиждень швидше, то обов’язково показала б у Лондоні. Бо вона — яскраве поєднання трендів з авторським почерком. І такі слова будуть правдиві стосовно більшості українських творців моди.

— Існує думка, що середовище цих творців чи, як їх ще називають, «модної» тусовки — доволі закрите. Принаймні тих, кого мистецькі вузи випустили сьогодні (зрештою, як і кілька років тому), у цій тусовці не знайдемо. Чи так це? Чому?

— Ні, жодної закритості немає. Просто певний період, не зрозуміло, з яких причин, нові імена, які готові були працювати у сфері моди, не покладаючи рук, практично не з’являлися. Останнім часом, на щастя, ситуація змінилась, і можемо сказати, що нашого полку збільшилося. Хоча б та ж киянка Ірина Каравай, яка уже після другої своєї колекції стала суперпопулярною у столиці. Тобто якщо людина має потенціал і робить цікаві колекції, то має усі підстави стати лідером. Абсолютно не залежно від того, скільки років була учасником вітчизняних сезонів моди — рік чи десять. Проблема, як на мене, у тому, що коли ми починали, то були свідомі: оскільки є першими, то доведеться багато працювати, аби завоювати покупця, який дає собі раду по грошах із найпрестижнішими дизайнерськими зарубіжними марками. Нам треба було переконати таких людей, що українська мода не гірша, не менш якісна, з не менш цікавими ідеями. І щоб це сталося — треба було впрягатися і працювати, працювати, працювати... Сучасні випускники далеко не всі готові працювати, і це, напевно, найбільша їхня проблема. Адже дуже рідко щось стається саме по собі. Коли ти не лякаєшся труднощів, робиш одну колекцію, другу, третю (хай якась і не вдасться), то в результаті все буде добре.

— 82-річний дизайнер П’єр Карден вважає, що справжня мода в наші дні зникла, а індустрія моди стала невпізнанною. Він також думає, що в моді вже все зроблено, й початківцям знайти своє місце дуже і дуже важко. Ви можете з цим погодитись?

— Так. Поняття моди як єдиного тренду, який сповідують усі дизайнери, залишилося в минулому. Зараз на перший план вийшов стиль, і це набагато важливіше для того, щоб «вигрібати» в багатьох тенденціях моди, яких існують десятки. Контролювати їх усі та ще й доводити, що ось це — однозначно модне, насправді дуже й дуже важко. І тому краще робити стильні речі, які є поза модою. Особисто я вже давно намагаюся творити одяг, який був би цікавим сам по собі. Звичайно, десь чи інтуїція працює, чи прослідковуєш якісь приблизні напрямки того ж самого, що дають французи, і кольорову гаму намагаєшся відслідкувати модну. Але відносно самого крою, то моя релігія — крій, який би чимось вирізнявся, був нестандартним і насправді цікавим. Окремі мої львівські клієнти, які зараз осіли в Києві, зізнаються, що носять пошиті мною речі п’ятирічної давності, а оточуючі й далі звертають на них увагу. Це зайвий раз переконує мене, що я на правильному шляху, правильну політику обрала для себе.

— Що таке стиль вашими очима?

— Напевно, набагато глобальніше поняття, ніж мода. Мода — це якийсь конкретний напрям, а стиль — це внутрішній стан душі. Коли ми говоримо, що людина стильна, то це означає, що вона вміє поєднати одяг із власним внутрішнім світом, зовнішнім виглядом і цікавими деталями. Чи ти зав’язала хусточку не так, чи начепила нетрадиційні сережки або сумочку не просто в руці тримаєш, а закинула її навхрест, чи штани в чоботи зашнурувала — оце, напевно, є та стильність, якої навчити і яку пояснити неможливо. Тому, мабуть, зараз багато хто кинувся по допомогу до дизайнерів, бо тільки фахівець може відчути, як зробити, аби жінка виглядала стильно.

— А в 50-60-х роках ХХ століття, у пізніші часи, коли вже існували відомі доми моди, стильності що — не було?

— Тоді була власне мода — відчуття тренду, спільного для всіх. Візьмімо 80-ті роки ХХ століття. Оці широчезні плечі й балахони — вони були в колекціях майже усіх дизайнерів. Звичайно, ні для кого нині не секрет, що тенденції і кольорова гама формуються роками наперед. У Європі навіть діє спеціальний інститут, який цим займається. Дорогі фірми купують у нього інформацію і в цьому руслі творять свої наступні колекції. А ми можемо покладатися лише на власну інтуїцію. Саме вона й підказує мені, який колір потрібно взяти обов’язково. Тоді підбираю тканини і придумую крій, щось особливе у ньому, що в цій колекції мало би стати модною «фішкою» від Оксани Караванської. Далі підкореговую свої інтуїтивні відчуття стосовно європейських тенденцій і беруся за колекцію — створюю речі, які нанизую одна на одну. І тільки тоді придумую те, що окреслюється словом «концепція». Але не концепцію колекції, а концепцію її показу.

— Мішеля Монтеня, коли він був малим, тато щоранку будив мелодією флейти, аби його душа налаштувалася на добро. Що потрібно для такого «налаштування» душі Оксані Караванській?

— Я доброзичлива за своєю натурою, і саме це допомагає мені нормально працювати з людьми і нормально себе чути. Іноді мене запитують, як витримую таку купу жінок, які приходять до мене в ательє, адже кожна з них має свої примхи. А я вважаю, що нічого страшного не станеться, коли мені хтось із них трохи поп’є крові. Я просто люблю свою роботу.

— Що вам потрібно, щоб налаштуватися на працездатність? Адже людина — не машина, і в кожного бувають періоди, коли хочеться на все «забити».

— Іноді я ловлю себе на думці, що вже стала машиною, але творчою. Те, що мені треба, — точно знати, що річ потрібна на таке-то число. Я себе стільки мобілізовувала, що в мене утворилися потужні внутрішні енергетичні «загашники», які просто чекають чергової потреби до них звернутися. Єдине, що я для себе усвідомила, — ніколи не зможу виконати хорошу професійну роботу на «вже». Скажімо, сукню за два дні. Тобто технічно відшити її — не проблема, але щодо творчого вияву це буде не настільки досконало, як мені хотілося б.

— Що припасати модницям на це літо?

— Літо від Оксани Караванської дуже життєрадісне і яскраве. Я пропоную жовтий колір аж до помаранчі, бірюзу, насичений блакитно-синій, зелений у смарагдових і в яблучних відтінках. Теплої пори буде дуже на часі багато повітряних тканин — шифонів, шовків, полегшених атласів. А ще — дуже багато прозорості і відсутність коротких спідниць. Актуальні довгі, насичені різними фактурами спідниці, але знову ж таки — з дуже легких тканин. І хоча пік акрилів ще не минув, я пропоную повернутися до натуральних тканин — зокрема, льону (фарбованого чи звичайного). Ще одна моя модна «фішка», що збіглася з французькими показами, — друк різних картинок. У нас була колекція, присвячена українським мультфільмам. Не важливо, де розміщена картинка — на грудях, на сідницях чи по всій тканині, — головне, щоб вона була, і це тенденція цього сезону. І ще сумочки, без яких Оксану Караванську уявити неможливо. Але вони в мене не трендові, а такі, що самі собі героїні. Я просто намагаюся шукати різні нестандартні форми і пропонувати їх як окрему частину гардеробу. Щоб жінка, надягнувши звичайні джинси та сорочку і прихопивши таку сумочку, уже виглядала стильно.

— Оксано, 2003-го року панували модні тенденції в стилі мілітарі, минулого в одязі почала відроджуватися жіночність. Що маємо сьогодні?

— Жіночність і ще раз жіночність. Штани поступилися сукням. Та й, зрештою, всі оці довгі спідниці — це завжди те, що підкреслює жіночність. До речі, тепер форми стали вільніші, тож затискати себе не обов’язково.

— Що би ви як фахівець порадили фанатам моди і фанатам брендів?

— Одним — не засмучуватися через те, що зараз дуже багато різних напрямків, і не розгубитись. Бо коли вони справжні фанати, то не потонуть у тому всьому, знайдуть те, що їм органічне. А іншим — звернути увагу на українські бренди, які не менш оригінальні й цікаві.

— І наостанок: усі давні цехи мали свій герб. Що, на ваш погляд, мало би знайти своє обов’язкове місце на гербі дизайнерського цеху? І яке гасло ви до нього доєднали б?

— Це надто серйозно, щоб відповісти миттєво. Наразі до відповіді про герб я не готова. А моє особисте гасло у тому, що я дуже люблю усіх своїх клієнтів.

?? ???? ?? ????? ?????????? ?? ????? ??? ????? ??? ?????
2007
N(34)Червень
N(33)Травень
N(32)Квітень
N(31)Березень
N(30)Лютий
N(29)Січень
2006
N(28)Грудень
N(27)Листопад
N(26)Вересень
N(25)Серпень
N(24)Липень
N(23)Червень
N(22)Травень
N(21)Квітень
N(20)Березень
N(19)Лютий
N(18)Січень
2005
N(17)Грудень
N(16)Листопад
N(15)Жовтень
N(14)Вересень
N(13)Липень
N(12)Червень
N(11)Травень
N(10)Квітень
N(9)Березень
N(8)Лютий
2004
N(7)Грудень
N(6)Листопад
N(5)Жовтень
N(4)Вересень
N(3)Серпень
N(2)Липень
N(1)Червень


Реклама:


Луцьк, вул Рівненська 76а
+38(0332) 78-49-49

artvist-liberty@yandex.ru
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Контакт Форум Гороскоп
© ТОВ "КРЕАТИВ ПЛЮС".
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали, а також художнє оформлення
належать редакції журналу "CITY LiFE"
Передрук та відтворення інформації допускається лише з письмового дозволу редакції


   
Реклама: