CITY LiFE - інформаційний журнал твого міста

 СІТІ ЛАЙФ iнформаційний журнал
CITY LIFE iнформаційний журнал
CITY LIFE Номер 1
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Гороскоп
CITY LIFE ????? 1
???????
ТУСОВКА
More пива
День народження клубу «Оболонь»
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Запальний мікс
Презентація «Альфа-клубу» і коктейль-бару «Плазма»
???? ??????
Milano Week Design
Фоторепортаж з виставки iSaloni
ЕКСКЛЮЗИВ
«ОМАРІВ НЕ БУДЕ!»
Ексклюзивне інтерв`ю з Борисом Бурдою
ТРАСА
Життя на колесах
Репортаж з відкриття байк-сезону
ІМІДЖ
Вогні великого міста
Неонова реклама - двигун торгівлі
ПОКЛИКАННЯ
П’ять штрихів до портрету
Розповідь про художницю Тетяну Галькун
ГОЛ
Любов з першого погляду
Інтерв`ю з форвардом Василем Сачком
БЛІЦ
Під каблуком
80% чоловіків при погляді на жінку в першу чергу звертають увагу на її ноги
???? ??? CITY
???????:
N1(1) Червень 2004     ???? ??????: Milano week design
??? ? ???????
Імідж
Вогні великого міста

   Зовнішня реклама — один із найефективніших маркетингових інструментів. Вона робить відомими великі компанії і маленькі фірми, вона працює, коли ви відпочиваєте. Навіть найпростіша вивіска на фасаді магазину здатна звабити велику кількість покупців. А якщо вивіску декоровано неоновою підсвіткою, що діє у світлодинамічному режимі, то ефект від неї буде просто приголомшливий.    
   Лише настає вечір, місто запалює свої вогні. Але тільки неон виявляє дійсно неперевершене свічення у будь-якому відтінку. Може, тому неонові вивіски так притягують погляд? Чистота світлового спектру, соковитість кольорів неонових установок забезпечують потужний візуальний результат: дивовижну силу вогнів великого міста.
   Неонову рекламу винайдено на початку минулого століття, і відтоді вона стрімко підкоряє світ. Причиною тому є не тільки естетичність: за довговічністю та якістю кольоропередачі неонова трубка пересилює усі відомі джерела світла. При цьому із неї можна створювати вироби будь-якої форми та конфігурації. Додатковим плюсом є те, що робота у режимі світлодинаміки не впливає на термін служби виробу. В поєднанні з іншими рекламними технологіями неон дає неповторний та незабутній ефект, тому можна бути впевненими, що неонову вивіску обов’язково помітять потенційні клієнти.                                       Переваги неонових конструкцій — мале енергоспоживання, яскравість свічення, стійкість до агресивних факторів довкілля, тривалий термін безвідмовної експлуатації, широкий спектр кольорів. Застосування неону позбавить від неприємного ефекту «світлових плям», який проступає при освітлюванні вивіски за допомогою звичайних ламп. До того ж неон — найдовговічніше джерело світла, яке з часом не втрачає свої колірні характеристики.
Використовується неон і в оформленні інтер'єрів магазинів, бутиків, салонів. Сучасні ділові офіси, що замовляють дорогий креатив-дизайн своїх кабінетів, зазвичай підсвічуються саме неоном.                                                                            
   Створення внутрішнього інтер'єру — нелегке завдання. Можна наповнити приміщення теплом і затишком або шокувати відвідувачів яскравим світлом, ультрафіолетом чи блиском металу. Але основним інструментом завжди є світло, бо саме воно формує враження про простір.
   Існує безліч носіїв світла. Неонові лампи — один із найоптимальніших. Їх можна легко приховати, втілити у будь-якій формі та кольорі, можна примусити плавно запалюватись і згасати. Модні клуби, казино, дискотеки прикрашають неоном свої зали. Застосування неону в житлових приміщеннях є ознакою хорошого смаку і високого соціального статусу господаря. Часто, проектуючи інтер’єри, дизайнери передбачають у них легке підсвічування, а м'яке, ненав’язливе світло без тіней може дати лише неон.
   Важливим чинником у формуванні іміджу фірми є креативна зовнішня реклама. Часто з неї починається знайомство з компанією, адже саме вивіска — яскравий, оригінальний і простий засіб повідомити, куди зайшов або збирається зайти відвідувач.
   Інколи, бажаючи заощадити на зовнішньому оформленні, бізнесмени недоодержують порівняно високі суми на втраті клієнтів. Між тим, світовий маркетинговий досвід доводить, що саме неонова реклама суттєво збільшує кількість відвідувачів будь-якого закладу, а тривалий термін її безвідмовної експлуатації значно підвищує віддачу від коштів, інвестованих у неонову вивіску.

?? ???? ?? ????? ?????????? ?? ????? ??? ????? ??? ?????
2007
N(34)Червень
N(33)Травень
N(32)Квітень
N(31)Березень
N(30)Лютий
N(29)Січень
2006
N(28)Грудень
N(27)Листопад
N(26)Вересень
N(25)Серпень
N(24)Липень
N(23)Червень
N(22)Травень
N(21)Квітень
N(20)Березень
N(19)Лютий
N(18)Січень
2005
N(17)Грудень
N(16)Листопад
N(15)Жовтень
N(14)Вересень
N(13)Липень
N(12)Червень
N(11)Травень
N(10)Квітень
N(9)Березень
N(8)Лютий
2004
N(7)Грудень
N(6)Листопад
N(5)Жовтень
N(4)Вересень
N(3)Серпень
N(2)Липень
N(1)Червень


Реклама:


Луцьк, вул Рівненська 76а
+38(0332) 78-49-49

artvist-liberty@yandex.ru
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Контакт Форум Гороскоп
© ТОВ "КРЕАТИВ ПЛЮС".
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали, а також художнє оформлення
належать редакції журналу "CITY LiFE"
Передрук та відтворення інформації допускається лише з письмового дозволу редакції


   
Реклама: