CITY LiFE - інформаційний журнал твого міста

 СІТІ ЛАЙФ iнформаційний журнал
CITY LIFE iнформаційний журнал
CITY LIFE Номер 1
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Гороскоп
CITY LIFE ????? 1
???????
ТУСОВКА
More пива
День народження клубу «Оболонь»
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Запальний мікс
Презентація «Альфа-клубу» і коктейль-бару «Плазма»
???? ??????
Milano Week Design
Фоторепортаж з виставки iSaloni
ЕКСКЛЮЗИВ
«ОМАРІВ НЕ БУДЕ!»
Ексклюзивне інтерв`ю з Борисом Бурдою
ТРАСА
Життя на колесах
Репортаж з відкриття байк-сезону
ІМІДЖ
Вогні великого міста
Неонова реклама - двигун торгівлі
ПОКЛИКАННЯ
П’ять штрихів до портрету
Розповідь про художницю Тетяну Галькун
ГОЛ
Любов з першого погляду
Інтерв`ю з форвардом Василем Сачком
БЛІЦ
Під каблуком
80% чоловіків при погляді на жінку в першу чергу звертають увагу на її ноги
???? ??? CITY
???????:
N1(1) Червень 2004     ???? ??????: Milano week design
??? ? ???????
Траса
Життя на колесах

   Байкерський рух виник у Сполучених Штатах наприкінці 40-х років минулого століття. Молоді чоловіки, що повернулися з Другої світової війни, не сприйняли спосіб життя мирного суспільства, яке враз стало для них чужим. Вони об’єдналися у групи, де жили за зрозумілими для них фронтовими законами.
   У 1948 році колишні військові пілоти придбали списані армійські мотоцикли «Harley-Davidson» і створили байк-клуб «Янголи пекла». Тривалий час ці хлопці у чорних куртках наводили жах на обивателів: до 60-х років американці вважали мотоцикл транспортом «асоціальних елементів» — бандитів, хуліганів. Сам факт існування «Янголів пекла» сприймався як виклик суспільству. Попри все, рух підхопили послідовники у різних країнах. Символом байкерського руху став мотоцикл  «Harley-Davidson».
   Нині байк-рух значно багатогранніший. Байкери є представниками різних соціальних прошарків. Від власників скромних «Уралів» до тих, хто може дозволити собі їздити на розкішних «Honda Goldwing» зі стереомагнітолою, ABS, підігрівом ручок та іншими «наворотами». Від мотомандрівників і вільних наїзників (Easy rider'ів) до членів мотоклубів (MC) — закритих об’єднань із чіткою структурою та поглядами на життя, які жорстко відстоюються.
   Об’єднує усіх байкерів прагнення звільнитися від нав’язаних суспільством правил і стереотипів. Дорога їм дарує свободу. Відчуття, що існуєш лише ти і траса. Тоді все інше втрачає сенс…
   У квітні  на відомому в Україні луцькому авторинку відбулося масштабне відкриття байк-сезону.
   Традиційно мотосезони відкривалися приблизно за такою схемою: зібралися хлопці, оглянули мотоцикли та один одного й майнули мандрувати нічними дорогами. Цього разу шаблон змінили кардинально. Влаштували круте шоу: змагання на байках, концерт рок-гуртів, лицарські поєдинки.
   Байкерів прибуло близько сотні. З Києва, Луцька, Рівного, Червонограда… На різних мотоциклах, але кожен із неприхованою гордістю за свого двоколісного друга. Чоловік років 30-ти назвався Індіанцем. Поволі до нього підходять патлаті молоді люди у чорних куртках із металевими «наворотами». Фатум, Сокіл. Хлопці звертаються один до одного тільки так. Їм байдуже, як до цього ставляться оточуючі. Вони — байкери. Вони нікому не дозволяють називати себе мотоциклістами і таким чином втоптувати в масу звичайних власників двоколісних машин.
   Байкер — це спосіб життя. Нині він не обов’язково має їздити на «Harley-Davidson». Багато хто на таку машину просто не має грошей: стандартний «Harley» коштує від дванадцяти до двадцяти тисяч доларів, а виготовлений на спецзамовлення — всі п’ятдесят. Їздять і на «Уралах» чи «Дніпрах». Головне — аби байк подобався своєму власнику.
   Мотоцикл і його тюнінг (малюнок, деякі аксесуари) коштують найменше тисячу–півтори «зелених». Ці гроші окремі любителі швидкої їзди збирають декілька років.
   Індіанець ще з 7 років мріяв мати мотоцикл. Згодом придбав, але до того часу ідея байкерства втратила первинний сенс і перетворилася на хобі. Він одружений, має двох дітей, працює. «Скво» (Дружина) Індіанця захоплення чоловіка  схвалює, але їздити з ним не бажає. «Байк-вумен» у Луцьку нема. Зате рівненські дівчата вже давно приборкали «залізних коней».
Розумінням із боку близьких може похвалитися Фатум. Йому ледь виповнилося п»ятнадцять, коли він купив байк (дозвіл на водіння дають із 16-ти). Ані мати, ані кохана йому не перечили. Щоправда, поскаржився Фатум, зараз подруга бідкається, що він приділяє більше уваги мотоциклу, ніж їй.
   Про кохану Фатум згадає взимку, коли байкери дозволять собі розслабитися. Але й цей час вони присвячують турботі про своє друге «я» — байк.
   Взагалі байкери, попри свій погрозливий вигляд, хлопці щирі та дружні. Образили одного з них — на захист стають усі. Їм притаманна така риса, як гідність: незважаючи на холод і дощ, жоден не сховався під парасольку, а ті, хто був без «косух», тремтіли і стискали зуби, але не позичали одяг у товаришів. Організатор байк-шоу — Асоціація байкерів «WESTERN BIKERS».

?? ???? ?? ????? ?????????? ?? ????? ??? ????? ??? ?????
2007
N(34)Червень
N(33)Травень
N(32)Квітень
N(31)Березень
N(30)Лютий
N(29)Січень
2006
N(28)Грудень
N(27)Листопад
N(26)Вересень
N(25)Серпень
N(24)Липень
N(23)Червень
N(22)Травень
N(21)Квітень
N(20)Березень
N(19)Лютий
N(18)Січень
2005
N(17)Грудень
N(16)Листопад
N(15)Жовтень
N(14)Вересень
N(13)Липень
N(12)Червень
N(11)Травень
N(10)Квітень
N(9)Березень
N(8)Лютий
2004
N(7)Грудень
N(6)Листопад
N(5)Жовтень
N(4)Вересень
N(3)Серпень
N(2)Липень
N(1)Червень


Реклама:


Луцьк, вул Рівненська 76а
+38(0332) 78-49-49

artvist-liberty@yandex.ru
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Контакт Форум Гороскоп
© ТОВ "КРЕАТИВ ПЛЮС".
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали, а також художнє оформлення
належать редакції журналу "CITY LiFE"
Передрук та відтворення інформації допускається лише з письмового дозволу редакції


   
Реклама: