CITY LiFE - інформаційний журнал твого міста

 СІТІ ЛАЙФ iнформаційний журнал
CITY LIFE iнформаційний журнал
CITY LIFE Номер 24
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Гороскоп
CITY LIFE ????? 24
???????
???? ??????
Луцьк єднає фольклористів світу
Учасники фестивалю «Поліське літо з фольклором»
CITY PEOPLE
Футбол обєднує
CITY PEOPLE
«Синтетична» Лана - це космічна Руслана
CITY SOCIETY
На козичинну йду!
CITY SOCIETY
12 зоряних днів
CITY HISTORY
Ключі, які не відкривають жодних замків
Бастіон з «іншими привидами»
CITY FAMILY
На землі «баунті»
Відпочиваючи, обирай українське
CITY FAMILY
Стіни зеленої кімнати
CITY FAMILY
Політ над гніздом рицарів
CITY FAMILY
Дозволь собі безпечний бюст
CITY ART
Зупинена мить належить «пензлю»
Театр у кошику...
CITY LIBRARY
Ігор Калинець: «Треба вміти вчасно замовкнути»
???? ??? CITY
???????:
N7(24) Липень 2006     ???? ??????: CITY HOLIDAY
??? ? ???????
CITY SOCIETY
12 зоряних днів

Цікаво, що впродовж фестивалю проводилися своєрідні екзит-поли. Нинішній володар «Золотої пальмової гілки», стрічка британця Кена Лоуча «Вітер піднімається», не був лідером у жодному з них. Виглядало, що за «пальму» позмагаються «Повернення» геніального іспанця Педро Альмодовара та «Вавилон» мексиканського вундеркінда Алехандро Гонсалеса Іньяріту. Тож уся фестивальна публіка свято вірила, що вдячна промова зі сцени театру Люмьєр пролунає іспанською мовою. Проте звучала вона англійською. І якщо Гонсалес Іньяріту сприйняв свій приз за режисуру з радістю, сказавши, що «світ дуже повільно, але все-таки відкриває двері для латиноамериканського кіно», то приз за кращий сценарій для каннського метра Педро Альмодовара був сприйнятий ним як подачка.

— Коли я знімаю свій фільм, я жодної секунди не думаю про «Золоту пальмову гілку». А нагорода за сценарій для мене важлива, тому що сценарій — основа фільму, — гідно вийшов з напруженої ситуації Педро Альмодовар. Тим більше, що шість героїнь його фільму на чолі з Пенелопою Крус і Кармен Маурою одержали разом приз за кращу жіночу роль. Приз за кращу чоловічу роль теж вийшов колективним: п’ять акторів з фільму француза Рашида Бушареба «Туземці» тепер мають сушити голову, як поділитися однією гілкою на всіх (серед відомих у нас імен — «таксист» Самі Насері та «архітектор» із «Астерікса та Обелікса: Місія Клеопатра» Джамель Дебуз).

Щодо Лоуча, то, за чутками, нагорода спричинена не стільки інтересом журі до визвольної боротьби в Ірландії на початку ХХ століття (а саме про це розповідає «Вітер піднімається»), скільки ювілеєм Лоуча (у червні йому виповнилося 70 років) і його завзятою участю в Каннському конкурсі.

Проте рішення журі — лише один з епізодів, хоч і, без сумніву, вагомий, у дванадцятиденному святі, що зветься Каннським фестивалем. Отже, ще кілька його найяскравіших миттєвостей.

Одним із найочікуваніших фільмів на Круазетт була «Марія-Антуанетта» Софії Копполи. Її чекали і через дозвіл на зйомки у Версалі, і через те, що це одна з найсуперечливіших сторінок у французькій історії, й у зв’язку з особистістю самої Софії Копполи. Цікаво, що коли Софія прийшла на зустріч із журналістами, то до загального подиву в чоловікові, що скромно підпирав збоку стінку, присутні впізнали одного з найвидатніших режисерів ХХ століття, володаря двох «Золотих пальмових гілок» Френсіса Форда Копполу. Разом із дружиною і сином він супроводжував дочку скрізь, у тому числі на фотосесії та прес-конференції. Що стосується виконавиці головної ролі Кірстен Данст, то вона поскаржилася на труднощі в роботі: «Розумієте, у нас в Америці історія французької революції займає усього один параграф. Мені довелося багато читати, щоб підготуватися до ролі».

У Каннах фільм прийняли холодно, що не зашкодило його творцям гучніше за усіх святкувати прем’єру: в небо злітали золоті дощі феєрверків, а vip-персони ласували лангустами зі спаржею.
На тлі тотальної теми смерті, страждань, болю, війни і крові, що панувала цього року на Круазетт, гламурна історія французької королеви (щоправда, закінчила вона своє життя зовсім не гламурно — на гільйотині) сприйнялася багатьма як ковток свіжого повітря. Протягом двох годин екранного часу Кірстен Данст змінила близько ста суконь, а взуття для фільму зробив відомий іспанський модельєр Маноло Бланік.
Уілліс вимагав, щоб його називали Джорджем Клуні, відповідав на все й за всіх і задурив голову присутнім так, що юна журналістка з Китаю переплутала присутнього на зустрічі Ніка Нолті з відсутнім у Каннах Чаком Норрісом. Діалог вийшов гідним пера драматурга-абсурдиста.

Журналіст: — У мене питання до Чака Норріса...
Модератор: — До кого?
Журналіст: — До Чака Норріса.
Уілліс: — Я готовий відповідати.
Журналіст: — Ой, вибачте, до Ніка Нолті.
Уілліс: — Я готовий відповідати.
Нолті дістає губну гармошку і грає сумну мелодію.

Після такої імпровізованої вистави усі заплутались остаточно, і хтось запитав, як почувався Уілліс у ролі кота. Актор не розгубився і сказав, що змушений був зіграти усього лише єнота, адже після Бандераса грати кота не було сенсу. Й одразу підхопився й так блискуче програв кілька реплік із «Шрека-2», при цьому ще був настільки схожий на Бандераса, що зірвав цілий шквал оплесків.

Панував на Круазетт Жерар Депардьє, він багато жартував, сміявся сам і смішив інших, курив цигарки без фільтру і перебував у прекрасному настрої, хоч стрічка за його участю «Коли я був співаком» не належить до вдалих. Депардьє у цьому фільмі ще й співає. А у Канни з’їхалися ті, для кого спів — основна професія. Щоправда, на Круазетт вони зберігали мовчанку. Мерлін Менсон урочисто продефілював червоними сходами, а потім його дружина улаштувала стриптиз на одній із вечірок. Стінг поводився скромніше, адже традиційно приїхав у Канни з доброчинною місією. Він допомагав Шерон Стоун збирати гроші для хворих на СНІД. Шерон Стоун уже багато років приїжджає в Канни саме для цього, і квиток на такий вечір коштує 100 000 доларів. Допомагав їй і Елтон Джон.

А от на вечірки зірки проходять без черги. Фільм «Вавилон», який і мав у Каннах презентувати Пітт, улаштував одну з найгучніших. У Каннах узагалі якось так традиційно склалося: чим сумніше кіно, тим веселіше свято. Цю відвідала і відома тусовщиця Періс Хілтон, спадкоємиця багатомільйонної імперії і, на її думку, акторка. До речі, знаменитий готель «Хілтон» у Каннах продали, і тепер Періс він уже не належить.

На вечірці «Вавилона» з’явилась і Софі Марсо: «Це і є Канни. Приїхати, поїсти, попити, провести два дні. Поїхати, знову повернутися. Ну, і кіно подивитися», — поділилася причиною приїзду акторка.
Марсо в Каннах завжди стає причиною скандалу: то з неї падає сукня, то вона провалює церемонію закриття. Цього року все було тихо, а скандал вибухнув тоді, коли організатори «запхали» фільм «Зідан. Портрет ХХІ сторіччя» у маленький зал. Хто б міг подумати, що фестивальні сноби будуть свистіти і кричати, як на трибунах стадіону. Щоб не дійшло до криків «організаторів на мило», довелося зробити позаплановий показ вже у великому залі. Як і Пітта, Зідана тут дуже чекали, але він не приїхав: не відпустили тренери французької збірної через занадто маленьку часову відстань між Каннським фестивалем і чемпіонатом світу з футболу.

Кожен фестиваль відзначається не тільки добрими фільмами, а й обов’язковими страйками. Показовий страйк провели поліцейські: у перший день фестивалю 163 особи припинили роботу на 55 хвилин і провели пікет перед Палацом фестивалів. Вони звинуватили муніципальну раду у втручанні в їхні справи.

Цьогоріч поліції довелося не солодко: народу приїхало ще більше, ніж минулого. За квитками мешканцям міста довелося стояти в чергах по декілька годин, проблеми були навіть із квитками на ранковий сеанс, що починається о 8.30. Відчувалися і проблеми з житлом: маленька однокімнатна квартирка, щоправда, в центрі, на 12 фестивальних днів — 4 тисячі євро. А ліжко в шестимісній кімнаті на околиці — 120 євро. Але для тих, у кого є гроші, вперше цього року за 5 000 євро в день пропонували нову послугу: проживання в шикарному готелі Сан-Тропе і доставку на вертольотах на кінопокази. Це — для тих, хто хоче поєднати несумісні речі: фестиваль і спокій.

?? ???? ?? ????? ?????????? ?? ????? ??? ????? ??? ?????
2007
N(34)Червень
N(33)Травень
N(32)Квітень
N(31)Березень
N(30)Лютий
N(29)Січень
2006
N(28)Грудень
N(27)Листопад
N(26)Вересень
N(25)Серпень
N(24)Липень
N(23)Червень
N(22)Травень
N(21)Квітень
N(20)Березень
N(19)Лютий
N(18)Січень
2005
N(17)Грудень
N(16)Листопад
N(15)Жовтень
N(14)Вересень
N(13)Липень
N(12)Червень
N(11)Травень
N(10)Квітень
N(9)Березень
N(8)Лютий
2004
N(7)Грудень
N(6)Листопад
N(5)Жовтень
N(4)Вересень
N(3)Серпень
N(2)Липень
N(1)Червень


Реклама:


Луцьк, вул Рівненська 76а
+38(0332) 78-49-49

artvist-liberty@yandex.ru
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Контакт Форум Гороскоп
© ТОВ "КРЕАТИВ ПЛЮС".
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали, а також художнє оформлення
належать редакції журналу "CITY LiFE"
Передрук та відтворення інформації допускається лише з письмового дозволу редакції


   
Реклама: