CITY LiFE - інформаційний журнал твого міста

 СІТІ ЛАЙФ iнформаційний журнал
CITY LIFE iнформаційний журнал
CITY LIFE Номер 18
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Гороскоп
CITY LIFE ????? 18
???????
???? ??????
«Приморожений» вогник
Новий 2006 рік
Золотий грамофон - це пристрасні почуття
Кому дістався «Золотий грамофон»?
Станція Березай! Кому треба — співай!
CITY PEOPLE
Мадам, Мсьє, на бал...
В гостях у CITY LiFE Олександр Пономарьов
CITY PEOPLE
Кутюр’є ялинкових прикрас
Які іграшки модні?
CITY SOCIETY
Першу княжну України обрали у Луцьку
«Княжна України — 2005» у Луцьку
CITY SOCIETY
Різдво у Карпатах
«Споконвіку було Слово, і слово було у Бога, і Слово було Богом... І Слово сталося тілом і перебувало між нами, сповнене благодаті та правди, і ми бачили славу Його…»
Михайло Дейнега: «У Ватикані мій ангел увійшов до десяти кращих»
І «Різдво Христове», і «Різдво Марії»...
«Наша духовна спадщина»
Повернення «Львівської Богоматері»
CITY HISTORY
Забаглось вина? Біжіть в... аптеку
Таємниця консервації часу
«У літо 6668 князь Мстислав розписав святу церкву у Володимирі»
Подібної церкви не було на всій північній землі
CITY FAMILY
Квадратура фішки
Чхати на грип небезпечно
CITY FAMILY
Йорданія: любов і голуби
CITY ART
Наталка Карпа: співачка, телеведуча й невиправна оптимістка
CITY ART
Юрко Кох: «Хуліганство у мистецтві — не гріх»
CITY ART
Світлана Поваляєва: «Не залишу свій слід на мембранах всесвіту»
Я, «Побєда» і Берлін
???? ??? CITY
???????:
N1(18) Січень 2006     ???? ??????: CITY HOLIDAY
??? ? ???????
CITY PEOPLE
Кутюр’є ялинкових прикрас

Багатьом нашим співвітчизникам це видасться дивним, але мода на ялинкові оздоби у світі справді існує. Навіть більше — розвивається вона у руслі не лише прет-а-порте, а й кутюр, від якого залежить, якою буде іграшка в майбутньому. Наразі єдиним українським кутюр’є скляних ялинкових оздоб, що має широке визнання у Європі та світі, є художниця за фахом, донедавна львів’янка, а нині засновниця та керівник тернопільської фірми скляних ялинкових прикрас «Ірена» — Ірена Бутитер.

Її продукцію замовляють для збуту іноземні компанії з найвищим престижем. Це, зокрема, всесвітньо відома американська компанія АМС (вона об’єднує фірми «Marszall Filds» і «Federeted»), голландська «Kaemingk», німецька «Dreszer». Охоче йде на контакт з Іреною Бутитер і німецька фірма розкішних ексклюзивних речей «Terrex».

Два роки тому хрестоматійна постать США Крістофер Радко, який є родоначальником формової скляної іграшки, навіть пропонував Ірені бодай якийсь час попрацювати під його маркою.
Популярні її вироби у Росії — кілька останніх років поспіль саме іграшки від Ірени Бутитер прикрашали ялинку мерії у Москві. Розроблені нею скляні ялинкові оздоби декілька місяців тому викликали настільки велике замилування у Віктора Ющенка під час його відвідин київської промислової виставки «Медвін», що організатори заходу запропонували художниці бартер: вона їм дає іграшки для Президента, а їй гарантують безкоштовне експонування. Однак, попри все, жінка наголосила: набагато важливіше для неї інше — мати можливість творити те, що хочеться і що передусім їй самій цікаво.

Після навчання у тодішньому училищі декоративного та прикладного мистецтва імені Івана Труша вісімнадцятирічною дівчиною вона прийшла на роботу на відоме у часи СРСР підприємство — Львівський склодзеркальний завод (від когось почула, що йому потрібен художник). Ірена ліпила тут формочки, робила іграшки, а ними ніхто не цікавився.
«У мене художник бавиться», — казав директор заводу, і він мав рацію. Творчі ідеї молодої художниці не могли бути втілені через те, що свого часу художня рада у Києві затвердила п’ять форм зразків продукції, від виготовлення яких годі було відступити.

Ірена вирушила до столиці — мала надію змінити ситуацію. Члени художньої ради навіть не взяли до рук зразків її виробів. І Ірена вибухнула гірким плачем. Її кинулися втішати колеги. Тоді від когось почула: «Тобі, дитино, треба було до всіх цих зразків просто додати розкішну коробку шоколадних цукерок «Світоч», тоді все було б інакше». Це був урок, який Ірена Бутитер сьогодні пам’ятає до найдрібніших деталей.

А потім усе змінилося в одну мить. Якогось дня в одному місці зійшлися три сили: творча — самої Ірени як головного художника Львівського склодзеркального заводу, економічна — в особі нового керівника заводу Богдана Дацька — та бізнесова — в особі американця. І всі троє відчули, що спроможні знайти своє місце під сонцем.

Ялинковий різдвяний ринок у США не такий, як в Україні. Коли Ірена Бутитер в середині 90-х років уперше потрапила на різдвяну виставку (вона займала три 34-поверхових будинки в Атланті), зрозуміла одне: поки не перестане варитися у власному соку, про жоден поступ не може бути й мови. Різдвяним там було все: текстиль, килими, посуд тощо. Зрештою, як з’ясувала пізніше, європейці, зокрема, німці та голландці, на Різдво також люблять змінювати не лише ялинкові прикраси, а й інтер’єр своєї домівки — скатертини, штори, накидки на крісла, меблі. В США після свята ялинку викидають разом з іграшками, а наступного року купують нову. Це давня традиція. І вона має вирішальне значення для виробника ялинкових прикрас, який мусить постійно оновлювати асортимент продукції. Мандрівка за океан і стала для Ірени Бутитер відправною точкою для творчості.

Сьогодні вона може багато розповідати про кожен з етапів свого становлення. Про те, як багато важать для доброго бізнесу — поза якістю товару, вчасними проплатами та поставками, іншими виробничими справами — дружелюбні взаємини «виробник-покупець». Про те, що партнери по бізнесу мають розвиватися одночасно. Про те, що успіх виробництва на 60 відсотків залежить від звичайної паперової справи — вчасного реагування на листи, чітких відповідей на поставлені питання тощо.

Тринадцять років свого життя Ірена віддала Львівському склодзеркальному заводу (його приватизували і назвали «Галімпекс»), майже п’ять — українсько-американському СП «Pola», яке спеціалізувалося на виготовленні ялинкових оздоб. Здобула спеціальність художника-графіка у Львівському тодішньому інституті друкарства, чотири роки провчилась у Міжрегіональній академії управління персоналом... У квітні 2005 року в Тернополі відкрила підприємство «Ірена», яке сьогодні дає роботу 150 жителям цього міста.

Пропонуючи щороку до трьохсот колекцій із нових форм чи нових дизайнів, Ірена Бутитер зайняла цілком вільну нішу на ринку ялинкових оздоб. Свою увагу вона акцентує на їхньому декорі. Одноколірні кулі — нехай і найвишуканіших форм — випускати нецікаво.
Ірена передусім експериментує як художник. Чимало її творчих розробок не можна вважати суто ялинковими прикрасами — це радше сувеніри. Скажімо, важко уявити, що можна прикрасити ялинку підвіскою довжиною 25 сантиметрів. Натомість німці та голландці таку прикрасу ставлять на стіл всередині зеленого віночка зі свічечками. Зважте, що всі вироби виготовляються вручну, тому дуже цінуються.

До речі, із Заходом працювати не так уже й просто. Поважні компанії щороку делегують в «Ірену» свого представника, який має з’ясувати, чи відповідає підприємство міжнародним стандартам, чи у його працівників достатня зарплата, чи їх тут не б’ють...

—Щоб художник реалізував себе у житті, потрібно, щоб біля нього був той, хто його постійно хвалить, і той, хто його годує, — розповідає Ірена Бутитер. — Мені пощастило: обидві ці місії об’єднав у собі мій чоловік, без якого я не уявляю своєї справи. Вирішуючи усі організаційні питання, він дав мені можливість робити те, що я вмію і люблю.

Вони познайомилися, коли Ірена Бутитер уже залишала «Галімпекс». Олег Радзіховський працював на цьому підприємстві інженером-механіком. Закохані, залюблені в одну спільну справу, вони зуміли заявити про себе на повний голос.
— Ми не боялися починати з нуля, — переконувала Ірена. — Ставили собі за мету не дублювати «Галімпекс», а робити щось кардинально інакше. Зокрема, вперше в Україні я запровадила виробництво пластикової упаковки у поєднанні з картоном для ялинкових прикрас.

«Ірена» добудовується... До серпня наступного року мають бути зведені додаткові виробничі приміщення площею дві тисячі метрів. Власне, вони мали бути вже готові, але у зв’язку з економічними негараздами в країні підприємство втратило 300 тисяч гривень.
— Я — максималістка, — сказала пані Ірена. — Відчуватиму справжній дискомфорт доти, поки не стане все так, як я хочу. Очевидно, дається взнаки синдром відмінниці — свою єдину четвірку з математики за контрольну роботу у п’ятому класі пам’ятаю і досі... Мрію також про повноцінний відпочинок. Нашій донечці Марійці було три місяці, як ми поїхали разом із нею на галузеву виставку до Франкфурта (пропустити таку подію не могли, бо це був би удар для нашої ділової репутації). Відтоді й не можемо знайти вільного часу.

 

Які іграшки модні?
На піку популярності зараз рожево-зелені, перламутрові, кремові, шоколадні кольори. Можна прикрашати ялинку у синьо-срібні, біло-червоні чи контрастні кольори (одним із них обов’язково має бути чорний).
Чорні скляні кулі з розписами срібною чи золотистою фарбою — якраз те, що треба. Модною буде ялинка, розпис прикрас якої виконано у східному стилі. Ця тенденція «тримається» уже декілька років і, схоже, не має наміру здавати свої позиції.
Ще рік-два тому та ялинка вважалася більш сучасною, на якій домінували аксесуари (дощик, буси, залишки старої чеської люстри), то тепер модною стає саме іграшка, зроблена зі скла. Декор її може базуватися на наклеєних бусинках, усіляких присипках тощо. Варто долучати до декору пір’я та пух. У моді — стильність. Важливо проявляти почуття смаку і виходити з того, що світ прагне нових ідей, тенденцій та вражень.
Не використовуйте дерев’яні, пластикові чи іграшки з інших матеріалів.

?? ???? ?? ????? ?????????? ?? ????? ??? ????? ??? ?????
2007
N(34)Червень
N(33)Травень
N(32)Квітень
N(31)Березень
N(30)Лютий
N(29)Січень
2006
N(28)Грудень
N(27)Листопад
N(26)Вересень
N(25)Серпень
N(24)Липень
N(23)Червень
N(22)Травень
N(21)Квітень
N(20)Березень
N(19)Лютий
N(18)Січень
2005
N(17)Грудень
N(16)Листопад
N(15)Жовтень
N(14)Вересень
N(13)Липень
N(12)Червень
N(11)Травень
N(10)Квітень
N(9)Березень
N(8)Лютий
2004
N(7)Грудень
N(6)Листопад
N(5)Жовтень
N(4)Вересень
N(3)Серпень
N(2)Липень
N(1)Червень


Реклама:


Луцьк, вул Рівненська 76а
+38(0332) 78-49-49

artvist-liberty@yandex.ru
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Контакт Форум Гороскоп
© ТОВ "КРЕАТИВ ПЛЮС".
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали, а також художнє оформлення
належать редакції журналу "CITY LiFE"
Передрук та відтворення інформації допускається лише з письмового дозволу редакції


   
Реклама: