CITY LiFE - інформаційний журнал твого міста

 СІТІ ЛАЙФ iнформаційний журнал
CITY LIFE iнформаційний журнал
CITY LIFE Номер 2
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Гороскоп
CITY LIFE ????? 2
???????
МІКС
На кулі
Інший вимір
Зустріч місяця
???? ??????
City party
«City Life» святкує день народження
ПІД РОЗДАЧУ
Привіт, Рівне!
На початку червня деякі рівненчани потрапили під роздачу
СПОРТИВНА ЕЛІТА
Прийшов. Побачив. Переміг
Геній — це людина, яка знає про свій видатний талант, та все ж продовжує працювати.
ВИСТАВКА
Milano week design
Фоторепортаж з виставки iSaloni
МАЕСТРО
Дзвінкий ляпас суспільному смакові
Ексклюзивне інтерв`ю з композитором В. Рунчаком
ШИК-БЛИСК
Феєрія від Swarovski
Розповідь про культ і місце поклоніння дивовижному кришталю
ДЕФІЛЕ
Пікантний мультифрукт
Модель Анна Русінова розказує про справжнього мужчину
БЛІЦ
Відпочинок - шоу
Де, як і з ким проведуть літо знаменитості?
ЖИТТЯ
Творець всесвіту
Розповідь про Людину, котра бореться з долею
СПАДЩИНА
Пізня українська ікона
Українські живописці створили унікальне явище - пізню українську ікону
ЛИСТ НОМЕРА
Наречений у сітці
Історія одного кохання
???? ??? CITY
???????:
N2(2) Липень 2004     ???? ??????: CITY PARTY
??? ? ???????
???? ??????
City party

   «Такого в Луцьку ще не було!» — узагальнена думка тих, хто прийшов на City party, щоб відзначити День народження журналу «City Life».
   Востаннє вечірку такого масштабу замок Любарта бачив, мабуть, років із п’ятсот тому, в XV столітті, коли тут відбувся перший європейський самміт. 
   У ресторані «Корона Вітовта», що під стінами замку, високих гостей було не менше, ніж на з’їзді монархів. І це добре, адже у маркетинговій практиці такі party є інструментом, який дозволяє фірмам, що пропонують елітну продукцію або послуги вищого класу, продемонструвати їх безпосередньо кінцевому споживачу — представнику потрібного цільового сегмента.
Найтрадиційніше запитання будь-якого дня народження «Хто і що подарував?» цього разу має нетрадиційну відповідь: подарунки того вечора роздавали «винуватець» свята — «City Life» — і спонсори призового фонду — партнери журналу.
   Хоча були й винятки: художниця Тетяна Галькун подарувала колишній учениці й керівнику проекту «City Life» Надії Тимощук свою першу картину: «Я з неї починала, і успіх до мене прийшов. Дай, Боже, тобі того ж».
   Судячи з атмосфери, що панувала на вечірці, Бог таки дав. Принаймні, хорошим настроєм у цей вечір не обділів нікого.
   Розпочалася party зі звістки про те, що засновник журналу «City Life» — ТОВ «Креатив Плюс» — прийнятий до Торгово-промислової палати України. Свідоцтво було вручено тут же головою Волинської ТПП паном Науменком.
   Після цього все, починаючи з офіційних промов і закінчуючи фінальним феєрверком, було позначене невимушеною атмосферою доброзичливого спілкування. Під келихи шампанського, склянки коньяку, мартіні та текіли і найпохмуріша людина стане веселою. Але похмурих на City party не буває — тут усі перетворюються на молодих, веселих, гарних та азартних.
   Азарт був у нагоді на аукціоні формату «Кіт у мішку», який трохи спорожнив гаманці окремих гостей. Отоварилися вони, як кажуть, «по повній». «Два галюциногенні гриби» купили за 35 гривень —  ними виявився килимок для комп’ютерної мишки від ПП «Хіта», на якому зображені мухомори. Продавали і «лютого африканського звіра» — гіпсового, майже 100-кілограмового лева від ПП Ігоря Галкіна. «Предметом для зваблювання, в якому навіть небезпечно самому ходити по вулицях», називався лот із фірмової футболки та кепки «City Life», а «замковою щілиною» — фотоапарат від салону-магазину «Фуджі Експрес». Одному з гостей поталанило збагатитись інтелектуально: книгу «100 законів влади» від магазину «Книжкові барви», що розташований у ТЦ «Глобус» на третьому поверсі, ведучий Сергій Ткачук узагалі охрестив «депутатським мандатом».
   Не всі призи, надані для City party спонсорами, можна було «помацати» власноруч. Окремі товари демонструвалися дистанційно. Професійний макіяж від Галереї косметики «Парфум», зачіска від «Салону Гузаря» у поєднанні з вечірнім платтям від авторського салону «Нефертіті» — у такому «прикиді» менеджера з реклами «City Life» Тетяну було важко впізнати: така краса точно врятує світ.
   Представниці модельного центру «Грація» демонстрували спортивний одяг від ТМ «COLAMBIA», який можна придбати на на другому поверсі ТЦ «Глобус».
   Наповал вразила присутніх міс «City Life»: розфарбована у фірмові чорно-оранжеві кольори й одягнена у коротку спідницю та цнотливу смужку на грудях, вона, мабуть, і не чекала, що викличе у глядачів таку реакцію — бажаючі сфотографуватися з нею утворили навіть невелику чергу.
   Однак навіть її затьмарили два темношкірі хлопці — Акім і Камал, що грали на африканських барабанах. Колоритні, пластичні, у яскравому національному одязі, вони викликали щирий інтерес гостей.
   Змагатися з ними міг хіба що квартет барменів із міжнародного центру «Планета Z». Ці віртуози швидко довели, що пити коктейлі крізь соломинку — примітивно, а робити їх, банально змішуючи інгредієнти, — мало не ганьба для бармена. Професіонали з «Планети Z» перетворюють прозаїчний процес приготування коктейлів на шоу.
   Спочатку глядачі мовчки спостерігали за тим, як у руках майстрів поводяться пляшка, склянка та лід, й чекали, коли якийсь із цих предметів упаде на бруківку. Проте коли остаточно переконалися, що усе буде гаразд, гості почали аплодувати і пританцьовувати. Попри те, що у кожного в руках була склянка висококласного коктейлю.  
   Взагалі гості вечірки обділеними напоями не залишилися. Чорне пиво зі Львова, яке презентувала Перша приватна броварня, лилося рікою. За відгуками, смакувало воно не гірше за коктейлі, а окремі гурмани від столика з пивом не відходили всю вечірку.
   Зібрати усіх гостей докупи наприкінці свята зміг тільки розіграш анкет від «City Life». Серед призів — подорож на двох до Кракова, надана туристичною агенцією «Галопом по Європах», романтична вечеря на двох у  ресторані «Едем», тостер від мережі магазинів «Фокстрот», вишуканий годинник від мережі магазинів «Свій час», ексклюзивні подарунки від постачальника канцелярських товарів «Денді-Львів», сувенір від «SIA» — фахівця у галузі французького декору для інтер’єрів, безліч елітних подарунків від Галереї косметики «Парфум», сюрпризи від якої і без того отримав кожен гість вечірки.
   Розігрувались і призи «на перспективу»: сертифікати на знижки в магазині керамічної сантехніки «ТриОла», від виробника меблів ТОВ «Інтерремо», від приватних класів іноземних мов «КЛАС», від «Салону Гузаря». «City Life» подарував гостям «найміцніше» — коньяк «Хеннесі». І повірте: раділи йому не менше, ніж подорожі до Кракова.
   День народження не обходиться без святкового торту. Цього разу він був без свічок, але сумніву в тому, що настане час, коли на торті красуватиметься багато вогників, ні в кого із присутніх не виявилося.
   Закінчилася вечірка грандіозним феєрверком. Замкові Любарта, вежі якого на якось час зникли за яскравими спалахами, залишалося тільки мовчки дивитися на нове life і радіти за його початок. Такого в Луцьку ще не було!

?? ???? ?? ????? ?????????? ?? ????? ??? ????? ??? ?????
2007
N(34)Червень
N(33)Травень
N(32)Квітень
N(31)Березень
N(30)Лютий
N(29)Січень
2006
N(28)Грудень
N(27)Листопад
N(26)Вересень
N(25)Серпень
N(24)Липень
N(23)Червень
N(22)Травень
N(21)Квітень
N(20)Березень
N(19)Лютий
N(18)Січень
2005
N(17)Грудень
N(16)Листопад
N(15)Жовтень
N(14)Вересень
N(13)Липень
N(12)Червень
N(11)Травень
N(10)Квітень
N(9)Березень
N(8)Лютий
2004
N(7)Грудень
N(6)Листопад
N(5)Жовтень
N(4)Вересень
N(3)Серпень
N(2)Липень
N(1)Червень


Реклама:


Луцьк, вул Рівненська 76а
+38(0332) 78-49-49

artvist-liberty@yandex.ru
Про журнал Архів Рекламодавцям Передплата Представництва Контакт Форум Гороскоп
© ТОВ "КРЕАТИВ ПЛЮС".
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали, а також художнє оформлення
належать редакції журналу "CITY LiFE"
Передрук та відтворення інформації допускається лише з письмового дозволу редакції


   
Реклама: